Muğla'nın genç yetenekleri Türkiye şampiyonu oldu

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen 'Su Verimliliği Seferberliği Yarışması'nda, Muğla Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri hazırladıkları eserle müzik kategorisinde Türkiye şampiyonu oldu.

Bakmadan Geçme