Muğla'nın genç yetenekleri Türkiye şampiyonu oldu

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen 'Su Verimliliği Seferberliği Yarışması'nda, Muğla Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri hazırladıkları eserle müzik kategorisinde Türkiye şampiyonu oldu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!