Muğla'dan İki Bisikletçi Milli Takıma Seçildi: Arnavutluk Yolunda Mücadele Edecekler

Muğla Büyükşehir Belediyesi kıta bisiklet takımından takım kaptanı Halil İbrahim Doğan ve genç sporcu Arda Tekirdağ, Arnavutluk'ta düzenlenecek olan yarış için milli takıma davet edildiler.

Bakmadan Geçme