Muğla'da turizm için bilimsel çalışma başlatıldı: 13 ilçenin envanteri çıkarılacak

Muğla'da turizmin 12 aya yayılması hedefiyle önemli bir çalışma başlatıldı. Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi iş birliğinde yürütülen 'Muğla Turizm Potansiyeli Analizi' programının ilk toplantısı gerçekleştirildi.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme