Muğla'da turizm için bilimsel çalışma başlatıldı: 13 ilçenin envanteri çıkarılacak
Muğla'da turizmin 12 aya yayılması hedefiyle önemli bir çalışma başlatıldı. Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi iş birliğinde yürütülen 'Muğla Turizm Potansiyeli Analizi' programının ilk toplantısı gerçekleştirildi.
Muğla’da turizmin 12 aya yayılması hedefiyle önemli bir çalışma başlatıldı. Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi iş birliğinde yürütülen “Muğla Turizm Potansiyeli Analizi” programının ilk toplantısı gerçekleştirildi. 3 Nisan’da Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde düzenlenen toplantıya, turizm sektörünün temsilcileri de katıldı. Toplantıda Bülent Uysal da yer aldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor