Muğla'da denizlerin geleceği için kritik toplantı

Türkiye Çevre Haftası kapsamında, Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü koordinasyonunda 'Denizcilik Atıkları' konulu ortak bir toplantı gerçekleştirildi. 'Dünya Bize Emanet' temasıyla düzenlenen toplantıda, temiz denizlerin sürdürülebilir gelecek için önemi vurgulandı.

Bakmadan Geçme