MSKÜ'de Beyaz Önlük Heyecanı: Geleceğin Hekimleri Mesleğe İlk Adımını Attı

MSKÜ Tıp Fakültesi 1.sınıf öğrencilerine 'Beyaz Önlük Giyme' töreni düzenlendi. 161 öğrenci, önlüğünü giyerek mesleğe ilk adımını attı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme