Menteşe Devlet Hastanesi'nde '14 Mart Tıp Bayramı' ve 'İftar Sofrası' buluşması

Menteşe Devlet Hastanesi'nde düzenlenen 2. Geleneksel İftar Programı'nda sağlık çalışanları aynı sofrada buluştu. Programda birlik ve beraberlik vurgusu yapılırken, 14 Mart Tıp Bayramı da eş zamanlı olarak kutlandı.

Bakmadan Geçme