Menteşe'de 1 ton kireç dağıtıldı

Menteşe Belediyesi, doğa koruma bilinci oluşturmak ve geri dönüşümün önemini vurgulamak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü nedeniyle Saburhane Meydanında başlayan ve Kızıldağ Mesire Alanında devam eden çok yönlü etkinlikler düzenledi. Etkinlikler kapsamında 1 ton kireç dağıtımı yapıldı.

Bakmadan Geçme