MEAH'ta 2026 yılının ilk 'Yönetim Çalışan' buluşması gerçekleşti

Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi, sağlık hizmetlerinde kaliteyi artırmak ve personel arasındaki koordinasyonu güçlendirmek amacıyla geleneksel hale getirdiği yönetim-çalışan buluşmalarının 2026 yılındaki ilk oturumunu gerçekleştirdi.

Bakmadan Geçme