MEAH'ta 2026 yılının ilk 'Yönetim Çalışan' buluşması gerçekleşti
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi, sağlık hizmetlerinde kaliteyi artırmak ve personel arasındaki koordinasyonu güçlendirmek amacıyla geleneksel hale getirdiği yönetim-çalışan buluşmalarının 2026 yılındaki ilk oturumunu gerçekleştirdi.
Toplantı, Başhekim Yardımcısı Op. Dr. Alper Gökbel başkanlığında yapıldı. Hastanenin farklı birimlerinde görev yapan çalışanların katılımıyla düzenlenen toplantıda; sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve kaliteli sunulması için atılacak adımlar masaya yatırıldı. Katılımcı yönetim anlayışının bir örneği olan buluşmada, çalışanların; sahadan getirdikleri geri bildirimler, hizmet kalitesini artırmaya yönelik görüşleri, çalışma şartlarına dair talep ve önerileri kapsamlı şekilde değerlendirildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’