Güven Tazeleyen Seçim: Muğla Dişhekimleri Odası'nda Kazanan Birlik Oldu
Muğla'da adeta bir final heyecanına sahne olan Muğla Dişhekimleri Odası 15. Olağan Genel Kurulu, yüksek tempolu ve güçlü katılımla tamamlandı. Yeni hizmet binasında gerçekleşen 'karşılaşma', mesleki dayanışmanın zirve yaptığı, birlik ruhunun sahaya yansıdığı bir atmosferde oynandı.
Tribünleri dolduran meslektaşların desteğini arkasına alan mevcut başkan Z. Doruk Alp ve ekibi, iki dönemdir süren uyumlu performansını bu genel kurulda da sürdürerek güven tazeledi. Deneyimli kadronun yanı sıra genç isimlerin de kadroya dahil edilmesiyle ekip, yeni sezona daha güçlü bir şekilde hazırlanmış oldu.
Geçmiş dönem başkanları ve oda emektarlarının da yer aldığı organizasyonda, adeta bir “usta-çırak” buluşması yaşandı. Farklı görüşlerin centilmence paylaşıldığı genel kurulda, fair-play ruhu ön plandaydı. Alınan kararlar ise önümüzdeki dönemin yol haritasını çizerken, mesleğin geleceği adına önemli hamleler olarak değerlendirildi.
Seçim sonrası kısa bir değerlendirme yapan Başkan Z. Doruk Alp, “Üyelerimiz için sahada olmaya, mesleğimizi daha ileri taşımak için mücadele etmeye devam edeceğiz. Takım ruhuyla hareket ederek, Muğla’da diş hekimliğini hak ettiği seviyeye ulaştıracağız” dedi.
Bu önemli buluşma, sadece bir genel kurul değil; aynı zamanda birlik, beraberlik ve ortak hedefler doğrultusunda kenetlenmiş güçlü bir ekibin yeniden sahaya çıktığı anlamlı bir organizasyon olarak kayıtlara geçti.