Güven Tazeleyen Seçim: Muğla Dişhekimleri Odası'nda Kazanan Birlik Oldu

Muğla'da adeta bir final heyecanına sahne olan Muğla Dişhekimleri Odası 15. Olağan Genel Kurulu, yüksek tempolu ve güçlü katılımla tamamlandı. Yeni hizmet binasında gerçekleşen 'karşılaşma', mesleki dayanışmanın zirve yaptığı, birlik ruhunun sahaya yansıdığı bir atmosferde oynandı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme