Fethiye Otogarı'nda tepki çeken uygulama kaldırıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi yetkisindeki Fethiye Otogarı'nda tuvaletlerde kredi ve banka kartıyla ücretli kullanım uygulaması vatandaşlardan gelen tepkiler üzerine sona erdi. Tuvaletler yeniden ücretsiz hizmet vermeye başladı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin yetki alanında bulunan Fethiye Otogarı’nda bir süre önce hayata geçirilen ücretli tuvalet uygulaması kamuoyunda tepkiye neden olmuştu.
Otogarda hizmet veren tuvaletlerde yalnızca kredi kartı ve banka kartı ile ödeme yapılabilmesi, özellikle yaşlı vatandaşlar ve nakit kullanmak isteyenler tarafından eleştirilmişti.
Vatandaşlardan gelen yoğun şikayet ve tepkilerin ardından uygulamadan geri adım atıldı. Yapılan düzenlemeyle birlikte Fethiye Otogarı’ndaki tuvaletler yeniden ücretsiz hale getirildi.