Fethiye Otogarı'nda tepki çeken uygulama kaldırıldı

Muğla Büyükşehir Belediyesi yetkisindeki Fethiye Otogarı'nda tuvaletlerde kredi ve banka kartıyla ücretli kullanım uygulaması vatandaşlardan gelen tepkiler üzerine sona erdi. Tuvaletler yeniden ücretsiz hizmet vermeye başladı.

Youtube Kanalı
Abone Ol
ÖZEL HABER

Bakmadan Geçme