Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği'nden Seydikemer'de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği, Seydikemer'de göreve yeni başlayan kurum müdürlerine hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Dernek Başkanı ve yönetim kurulu üyeleri, Seydikemer Nüfus Müdürlüğü görevine atanan Oğuzhan Okulu, Seydikemer Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan İlkay Şumur ve Seydikemer Devlet Hastanesi Müdürlüğü görevine atanan atanan Oğuzhan Akdenizli’yi makamlarında ziyaret ederek yeni görevlerinde başarı dileklerini iletti.
Ziyaretlerde karşılıklı iyi dilekler paylaşılırken, kurum çalışmaları ve yeni dönem hedefleri üzerine de sohbet gerçekleştirildi. Dernek yönetimi, gösterilen misafirperverlik için teşekkür ederek ziyaretlerini tamamladı.
Görsel - 3 : Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Görsel - 4 : Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri