Denizli'de mantar aramak için çıktığı doğada maymun buldu
Denizli'de ormanda maymunla karşılaşan vatandaş, ekipler gelene kadar hayvanı oyalamaya çalıştığı anları kayıt altına aldı.
Pamukkale ilçesi Çamlık bölgesinde kuzugöbeği mantarı aramak için ormanlık alana giden Nizamettin Yiğit, karşılaştığı manzara karşısında şoke oldu. Bir anda karşısında maymun gören vatandaş Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) ekiplerine ihbarda bulundu.
Ekipler gelene kadar maymunun izini kaybetmek istemeyen Yiğit, birçok yöntem denese de başarılı olamadı. Maymunun aç olabileceğini düşünen Nizamettin Yiğit, kendi için aldığı simidi maymuna vererek hem oyalamayı hem de karnını doyurmayı başardı.