Başkan Akdenizli Güreşçilerle Bir Araya Geldi

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Seydikemer Belediyesi Güreş Takımı sporcuları ile bir araya gelerek CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi ve Gelişim Ligi öncesinde sporculara başarı dileklerinde bulundu.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme