Başkan Akdenizli Güreşçilerle Bir Araya Geldi

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Seydikemer Belediyesi Güreş Takımı sporcuları ile bir araya gelerek CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi ve Gelişim Ligi öncesinde sporculara başarı dileklerinde bulundu.

Başkan Akdenizli Güreşçilerle Bir Araya Geldi
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!