Başkan Akdenizli Bayram Namazını Alaçat Mahallesi'nde Kıldı

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Kurban Bayramı namazını oğulları Kaan ve Çağan Akdenizli ile birlikte Alaçat Mahallesi'nde bulunan Şehit Adem Şimşek Camii'nde kıldı. Bayram namazının ardından cami avlusunda vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Akdenizli, cemaat ile tek tek bayramlaşarak vatandaşların Kurban Bayramı'nı kutladı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme