Başkan Akdenizli Bayram Namazını Alaçat Mahallesi'nde Kıldı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Kurban Bayramı namazını oğulları Kaan ve Çağan Akdenizli ile birlikte Alaçat Mahallesi'nde bulunan Şehit Adem Şimşek Camii'nde kıldı. Bayram namazının ardından cami avlusunda vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Akdenizli, cemaat ile tek tek bayramlaşarak vatandaşların Kurban Bayramı'nı kutladı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Akarca’da ‘Güzel İnsan’ın yeri: Çilek Pide hizmete açıldı
Muğla Hava Durumu 18 Haziran 2026: Hava Bir Anda Değişecek!
Fethiye Birleşik Emekliler Sendikası Türk Müziği Korosu İkinci Konseriyle Sanatseverlerle Buluşuyor
Muhammed Enes Başarısını Başkan B. Önder Akdenizli İle Paylaştı
Tatilciler Fethiye’yi anlattı: 'Büyüleyici bir doğa, huzurlu bir tatil'
Menteşe’de evin balkonunda nadir görülen geyik böceği görüntülendi