AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Sarıhan, 'Bayram sevincimiz hüzne dönüşmesin'
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan, Kurban Bayramı dolayısıyla yaptığı açıklamada birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Bayram sürecinde özellikle trafik kurallarına dikkat edilmesi gerektiğini belirten Sarıhan, 'Sevdiklerimize kavuşmayı düşünürken sevdiklerimizi üzmeyelim' diyerek vatandaşlara önemli uyarılarda bulundu.
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan; Kurban Bayramı dolayısıyla yaptığı açıklamada hem bayramın manevi değerlerine dikkat çekti, hem de vatandaşlara huzurlu ve güvenli bir bayram geçirmeleri çağrısında bulundu. Bayramların toplumsal birlikteliği güçlendiren önemli günler olduğuna işaret eden Sarıhan, dini ve milli değerlerin yaşatılmasının önemine vurgu yaptı.
Kadir Sarıhan açıklamasında, 'Dini ve milli hasletlerimize sahip çıkmanın örneğini görüyoruz. Bayramlarımız; birlik, beraberlik, kardeşlik ve dayanışmanın en güçlü şekilde hissedildiği özel günlerdir' ifadelerini kullandı. Kurban Bayramı'nın manevi atmosferinin toplumun her kesiminde hissedildiğini belirten Sarıhan, tüm İslam aleminin bayramını kutlayarak, 'Ben inananların, Müslümanların yeryüzünde Kurban Bayramı'nı tebrik ediyorum. Kazasız belasız bir bayram geçirmelerini temenni ediyorum' dedi.
Bayram tatilinin 9 gün olması nedeniyle yollarda yoğunluk yaşanabileceğine dikkat çeken Sarıhan, özellikle sürücülere trafik kuralları konusunda hassas davranmaları çağrısında bulundu. Bayram sevincinin acıya dönüşmemesi gerektiğini ifade eden Sarıhan, 'Bu tatil süresince herkes bir yerlere gidip bunu aynı manada tatil olarak da değerlendirecektir. Dolayısıyla Kurban Bayramı'nı kutlarken sevdiklerimize kavuşmayı düşünürken sevdiklerimizi üzmeyelim. Trafik kural, işaret ve işaretçilerine uyalım diye de uyarmak istiyorum' sözleriyle vatandaşlara seslendi.
Açıklamasının sonunda Fethiye halkı başta olmak üzere tüm Muğlalıların bayramını kutlayan Sarıhan, huzur ve güven içerisinde bir bayram geçirilmesi temennisinde bulundu. Sarıhan, 'Fethiye halkımızın, hemşehrilerimizin, Muğlalılarımızın bayramını tebrik ediyorum. Kazasız belasız bir bayram geçirmenizi temenni ediyorum' ifadelerini kullandı.