'Alkolüm vardı be abi...'
Uygulama yapan trafik ekiplerinden kaçan şüpheli, gece yarısı şehri ayağa kaldırdı. Kovalamaca sonrası kaçacak yeri kalmayan sürücü, ekip aracına çarparak durdu. O anlar saniye saniye güvenlik kamerasına yansıdı. 52 promil alkollü çıkan sürücü, 'Alkolüm vardı, özür dilerim be abi 'dedi
"Alkolüm vardı, özür dilerim"
Kaza sonrası yakalanan şüpheli Tuncer Doğan B., ekiplerce etkisiz hale getirildi. Yapılan kontrollerde sürücünün 0.52 promil alkollü olduğu tespit edildi. Ters kelepçe yapılan şüpheli şahıs, "Alkolüm vardı, özür dilerim be abi" dedi. İfadesi alınmak üzere karakola götürülen Tuncer Doğan B.'nin yürümez haldeki aracı otoparka çekildi. Sürücüye toplamda 35 bin 483 lira para cezası kesilirken, ehliyetine ise 2 yıl el konuldu.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı