- Haberler
- Asayiş
- Alkollü şekilde direksiyon başına geçen genç kaza yaptı: 'İlk defa içtim, onda da kaza yaptım'
Alkollü şekilde direksiyon başına geçen genç kaza yaptı: 'İlk defa içtim, onda da kaza yaptım'
Alkol aldıktan sonra direksiyon başına geçen aday sürücü, kaza yapıp yakalanınca 'İlk defa içtim, onda da kaza yaptım' dedi.
Kazada genç sürücü yara almazken, diğer sürücüler durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. Kısa sürede kaza mahalline ulaşan sağlık ekipleri sürücüyü kontrolden geçirirken, polis ekiplerinin yaptığı alkol muayenesinde sürücünün 0.94 promil alkollü olduğu tespit edildi. Aday sürücü olduğu belirlenen gencin ehliyeti daimi olarak iptal edilirken, alkollü araç kullanmaktan da 11 bin 629 lira para cezası kesildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret