Alkol denetimine takılan sürücü: Yok ağabey kaçmadım, yatacağım ben burada
Alkol denetimini gören bir sürücü, denetimden kaçmak için ara sokağa girdi. Burada da karşısında ekipleri gören sürücü, 0.74 promil alkollü çıktı. Alkollü sürücü, gazetecinin 'Uygulama noktasını görünce mi ara sokağa döndünüz' sorusu üzerine, 'Hayır, arabamda uyuyacaktım' diye cevap verdikten sonra bir de polisle pazarlık yaptı. O anlar kameraya yansıdı.
“Yok ağabey, yatacağım ben burada”
Yapılan kontrollerde 0.74 promil alkollü olduğu tespit edilen sürücü Ferdi K., gazetecinin 'Uygulama noktasını görünce mi dönüş yaptınız' sorusuna 'Yok ağabey, yatacaktım burada' diye cevap verdi. Sonrasında polis ekiplerinin 'Alkolsüz sürücü bulabilir misin' sorusuna 'Kaç promil çıktı' diye cevap veren sürücü, bu kez de polislere dert yandı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor