Alkol denetimine takılan sürücü: Yok ağabey kaçmadım, yatacağım ben burada
Alkol denetimini gören bir sürücü, denetimden kaçmak için ara sokağa girdi. Burada da karşısında ekipleri gören sürücü, 0.74 promil alkollü çıktı. Alkollü sürücü, gazetecinin 'Uygulama noktasını görünce mi ara sokağa döndünüz' sorusu üzerine, 'Hayır, arabamda uyuyacaktım' diye cevap verdikten sonra bir de polisle pazarlık yaptı. O anlar kameraya yansıdı.
“Günahım boynuma, 10 saattir yatıyorum”
Polis ekiplerine dert yanan alkollü sürücü, "Günahım boynuma, 10 saattir yatıyorum. Ben tırcılık yapıyorum, 20 promil ile yapma abi gözünü seveyim" dese de ekiplerden, "Bu işin pazarlığı yok" diye cevap aldı. Ferdi K., "Pazarlığı yok ta, ölüm de yok. Milletin ekmeğini neden elinden alıyorsun" diye sitem etti.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor