AKUT FETHİYE EKİBİ ORGAN BAĞIŞ KARTLARINA KAVUŞTU
Geçtiğimiz günlerde Organlarını bağışlayan Fethiye AKUT ekibi organ bağış kartlarını Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Uğur Çomak'ın elinden aldı.Çomak,1800 organ bağışıyla Muğla'nın birinciliğinde payı olan Fethiye halkına teşekkür etti.
Geçtiğimiz günlerde Organlarını bağışlayan Fethiye AKUT ekibi organ bağış kartlarını Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Uğur Çomak’ın elinden aldı.Çomak,1800 organ bağışıyla Muğla’nın birinciliğinde payı olan Fethiye halkına teşekkür etti. Organ bağışı müracaatında bulunarak tüm organlarını bağışlayan Fethiye AKUT ekibi İlçe Sağlık Müdürü Uğur Çomak’ın elinden organ bağış kartlarını aldı. İlçe Sağlık Müdürlüğü ve İl Sağlık Müdürlüğü adına AKUT Fethiye ekibine teşekkür eden İlçe Sağlık Müdürü Uğur Çomak: “Organ bağışı için ciddi çalışmalar yapıyoruz. Bununda karşılığını hemen hemen aldık sayılır. Fakat daha da artması ülkemiz için bunun gerekliliğini biliyoruz. Sadi Çidem bize bu konuda çok ciddi destek veriyor ve bununda halkımıza ulaşması gerekiyor. Bu konuda da biz kendilerini çağırdık. Madem böyle bir güzellik var halkımızın duyması gerekiyor. Herkes ekip olarak organlarını bağışladı. Bize destek olduğu için teşekkür ediyorum” dedi. Organ bağışında il olarak nüfusa endeksli Muğla’nın birinci olduğunun altını çizen Çomak: “Fethiye’de bu birincilikte 1800 bağışla büyük bir pay sahibi. Halkımızın bu konudaki bilincine çok teşekkür ediyorum. Böyle ekipler bize destek verdikçe sırtımız yere gelmez” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı