Akdenizli, Sağlık Çalışanlarının Gününü Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Seydikemer Belediye Başkan Adayı B. Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer'deki sağlık çalışanlarına karanfil dağıtıp günlerini kutladı.
31 Mart Yerel Seçim çalışmaları kapsamında ziyaretini sürdüren Seydikemer Belediye Başkanı ve Cumhur İttifakı Seydikemer Belediye Başkan Adayı B. Önder Akdenizli, ilçede görev yapan sağlık çalışanlarını da unutmadı. Seydikemer Devlet Hastanesi, Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunu, 1 Nolu Aile Sağlığı Merkezi, İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Seydikemer Toplum Sağlığı Merkezinde ziyaret eden Akdenizli, hem sağlık çalışanlarının gününü kutladı hem de karanfil dağıttı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde