Akdağ'ın Karı Fethiye'de Şifa Oluyor
Fethiye'de yaz sıcaklarının vazgeçilmezi kar şerbeti, Arif Arslan'ın Akdağ'dan getirdiği doğal karla hazırlanıyor. Grip hastalığına iyi geldiği söylenen bu geleneksel içecek, vatandaşlardan yoğun ilgi görüyor.
Kar şerbetine olan ilginin yaz aylarında arttığını belirten Arslan, bu içeceğin sadece serinletici değil, aynı zamanda şifa verici olduğunu da vurguladı. Özellikle grip gibi mevsimsel hastalıklara iyi geldiğini söyleyen Arslan, “Akdağ’dan getirttiğimiz kar ile çeşitli şerbetleri birleştiriyoruz. Limon, vişne, pekmez, karadutlu çeşitlerimiz var. Bizim işimiz yaz ayı satılıyor. Grip hastalığına iyi gelir” dedi.
-
fethiye kar şerbeti
-
akdağ karı şerbet
-
geleneksel yaz içecekleri
-
grip için doğal içecek
-
arif arslan şerbet
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde