AK Parti Muğla Milletvekilleri, 2 Yıllık Sürede Yaptıkları Çalışmaları Anlattı
AK Parti Muğla Milletvekilleri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Salonu'nda 2 yıllık sürede yaptıkları çalışmaları anlatan sunum gerçekleştirdi. Milletvekili Otgöz, Seydikemer – Söğüt yolunun 2027 sonuna kadar biteceğini söyleyerek projeleri anlattı.
AK Parti Muğla İl Başkanı Cengizhan Güngör, programın açılışında yaptığı konuşmada Muğla’ya yönelik hizmet anlayışlarını anlattı. Son 2,5 yılda eğitim, sağlık, ulaşım, tarım, turizm ve altyapı alanlarında önemli yatırımlar gerçekleştirildiğini belirten Güngör, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, ‘önce insan’ anlayışıyla gece gündüz çalıştık. Amacımız hemşehrilerimizin yaşam kalitesini artırmak ve Muğla’yı geleceğe daha güçlü taşımak” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret