AK Parti Muğla Milletvekilleri, 2 Yıllık Sürede Yaptıkları Çalışmaları Anlattı
AK Parti Muğla Milletvekilleri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Salonu'nda 2 yıllık sürede yaptıkları çalışmaları anlatan sunum gerçekleştirdi. Milletvekili Otgöz, Seydikemer – Söğüt yolunun 2027 sonuna kadar biteceğini söyleyerek projeleri anlattı.
AK Parti Muğla Milletvekilleri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’nde düzenlenen toplantıda iki buçuk yıllık çalışmalarını kamuoyuyla paylaştı. Ulaşımdan enerji yatırımlarına, deprem bölgelerindeki çalışmalardan Muğla’daki projelere kadar birçok başlık değerlendirildi. Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer–Söğüt yolunun 2027 sonuna kadar tamamlanacağını vurgulayarak bölgede devam eden yatırımlar hakkında önemli bilgiler verdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı