AK Parti Muğla Milletvekilleri, 2 Yıllık Sürede Yaptıkları Çalışmaları Anlattı
AK Parti Muğla Milletvekilleri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Salonu'nda 2 yıllık sürede yaptıkları çalışmaları anlatan sunum gerçekleştirdi. Milletvekili Otgöz, Seydikemer – Söğüt yolunun 2027 sonuna kadar biteceğini söyleyerek projeleri anlattı.
AK Parti Muğla Milletvekilleri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi’nde düzenlenen toplantıda iki buçuk yıllık çalışmalarını kamuoyuyla paylaştı. Ulaşımdan enerji yatırımlarına, deprem bölgelerindeki çalışmalardan Muğla’daki projelere kadar birçok başlık değerlendirildi. Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer–Söğüt yolunun 2027 sonuna kadar tamamlanacağını vurgulayarak bölgede devam eden yatırımlar hakkında önemli bilgiler verdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı