AK Parti İl Başkanı Laçin, Ankara'dan güzel haberle döndü
AK Parti Muğla İl Başkanı Haluk Laçin, iki günlük Ankara programını tamamlayarak ziyaretleri kapsamında kaydettiği güzel gelişmelerle birlikte Muğla'ya döndü.
Haziran Ayı'nda milletvekillerimizi de yanımıza alarak inşallah hep birlikte bir toplantı gerçekleştirerek Muğla'mızın sorunlarını ve ilimize yapılacak yatırımları masaya yatıracağız. Nazik kabullerinden ve desteklerinden dolayı Sayın Bakan Yardımcımıza bir kez daha şükranlarımı sunuyor, ziyaretimizin Parti'miz ve Muğla'mız için hayırlara vesile olmasını diliyorum" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı