AFAD Muğla, gönüllülerle birlikte doğa yürüyüşü gerçekleştirdi
Muğla İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD), AFAD Gönüllüleri ile birlikte Ula Göleti'ne doğa yürüyüşü düzenledi.
Birlikte attığımız her adım, doğayla ve birbirimizle olan bağımızı güçlendirdi. Sizlerin varlığı, AFAD ailesi olarak bizlere her zaman ilham veriyor. Toplum için yaptığınız tüm fedakârlıklar ve verdiğiniz emekler için minnettarız. Bu güzel günü bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, gelecekte de birlikte nice anlamlı etkinliklerde buluşmayı dilerim. Ayrıca bu güzel etkinlikte bizlere desteğini esirgemeyen Muğla Büyükşehir Belediyesine teşekkür ederiz" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı