83 yaşındaki Bedia Akartürk: 'Halkıma daha güzel görünmek için ameliyat oldum'
Türk halk müziğinin efsane isimlerinden 83 yaşındaki Bedia Akartürk, iki yıl önce estetik ameliyat olduğu tıp merkezinin 20. kuruluş yıl dönümünde konser verdi. 'Bir kadın kendine her zaman için bakmalıdır' diyen Akartürk, 'Yaş gidiyor ve bir şeyler çökecek. Bunun önlemini almak, halkıma daha güzel gözükmek için gayret ettim. Sahnelere devam. Önümüzdeki ay konserimiz var' ifadelerini kullandı.
-
bedia akartürk estetik
-
83 yaşındaki sanatçı
-
estetik ameliyat süreci
-
bedia akartürk konser
-
samsun tıp merkezi yıl dönümü
Bakmadan Geçme
Yatağan'daki okullarda karne heyecanı yaşandı
Ortaca'da internet dolandırıcılığı operasyonu
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama