83 yaşındaki Bedia Akartürk: 'Halkıma daha güzel görünmek için ameliyat oldum'
Türk halk müziğinin efsane isimlerinden 83 yaşındaki Bedia Akartürk, iki yıl önce estetik ameliyat olduğu tıp merkezinin 20. kuruluş yıl dönümünde konser verdi. 'Bir kadın kendine her zaman için bakmalıdır' diyen Akartürk, 'Yaş gidiyor ve bir şeyler çökecek. Bunun önlemini almak, halkıma daha güzel gözükmek için gayret ettim. Sahnelere devam. Önümüzdeki ay konserimiz var' ifadelerini kullandı.
Programda konuşan Estetik ve Plastik Cerrahi Uzmanı Prof. Dr. Hayati Akbaş, "Bu klinik dünyada tanınacak diyerek bir hayal kurduk ve bu hayal gerçekleşti. Bedia Hanım şu an bizim yanımıza misafir olarak geldi. Bana göre Türkiye'nin bir numarasıdır. Gelmiş geçmiş en büyük sestir. Merkezimizin yıl dönümünde bizleri ziyaret ederek onurlandırdı" ifadelerini kullandı.
-
bedia akartürk estetik
-
83 yaşındaki sanatçı
-
estetik ameliyat süreci
-
bedia akartürk konser
-
samsun tıp merkezi yıl dönümü
Bakmadan Geçme
Dünya turizm köyü ve Sakin Kent Akyaka kadın muhtara emanet
Fethiye Devlet Hastanesi’nde yaz sezonuyla birlikte yoğunluk artışı
Yatağan'da çöplük yangını
Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda
Fethiye’de kadın hakları vurgusu: ‘Bilinçlenmek şiddete karşı en güçlü adım’
Marmaris'e 'MSC Divina' kruvaziyeri 4 bin 121 turist getirdi