83 yaşındaki Bedia Akartürk: 'Halkıma daha güzel görünmek için ameliyat oldum'
Türk halk müziğinin efsane isimlerinden 83 yaşındaki Bedia Akartürk, iki yıl önce estetik ameliyat olduğu tıp merkezinin 20. kuruluş yıl dönümünde konser verdi. 'Bir kadın kendine her zaman için bakmalıdır' diyen Akartürk, 'Yaş gidiyor ve bir şeyler çökecek. Bunun önlemini almak, halkıma daha güzel gözükmek için gayret ettim. Sahnelere devam. Önümüzdeki ay konserimiz var' ifadelerini kullandı.
Konuşmaların ardından sahneye çıkan Bedia Akartürk, sevilen türküleriyle dinleyicilere unutulmaz bir gece yaşattı. Etkinlik sonrası İhlas Haber Ajansı’na (İHA) açıklamalarda bulunan Akartürk, geçirdiği estetik ameliyat süreciyle ilgili bilgi verdi. Akartürk, "Benim için mutlaka zor bir ameliyattı. Sabır her şeyin ilacıdır. Hastanede sabrettim, 2 ay yattım. Doktor bey çok başarılı.
-
bedia akartürk estetik
-
83 yaşındaki sanatçı
-
estetik ameliyat süreci
-
bedia akartürk konser
-
samsun tıp merkezi yıl dönümü
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret