83 yaşındaki Bedia Akartürk: 'Halkıma daha güzel görünmek için ameliyat oldum'
Türk halk müziğinin efsane isimlerinden 83 yaşındaki Bedia Akartürk, iki yıl önce estetik ameliyat olduğu tıp merkezinin 20. kuruluş yıl dönümünde konser verdi. 'Bir kadın kendine her zaman için bakmalıdır' diyen Akartürk, 'Yaş gidiyor ve bir şeyler çökecek. Bunun önlemini almak, halkıma daha güzel gözükmek için gayret ettim. Sahnelere devam. Önümüzdeki ay konserimiz var' ifadelerini kullandı.
-
bedia akartürk estetik
-
83 yaşındaki sanatçı
-
estetik ameliyat süreci
-
bedia akartürk konser
-
samsun tıp merkezi yıl dönümü
Bakmadan Geçme
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor