8 şişe su çalan kadına market sahibinden çağrı: 'Suları taşı, bedava veririm'
Bir marketin önündeki 8 adet 5 litrelik su şişesini çalan kadın, güvenlik kamerasına yakalandı. Görüntüleri izleyen market sahibi hırsıza, 'Suları taşı, bedava veririm' çağrısında bulundu.
Olay, Keçiören ilçesi İncirli Mahallesi'nde yaşandı. İddiaya göre, bir kadın marketin önündeki satışa hazır 5 litrelik suları çaldı. Hırsızlığın ardından kamera görüntülerini izleyen market sahibini şaşırtan olay ise suların çalınması değil, kadın hırsızın 8 adet 5 litrelik suyu tek başına taşıması oldu. Yaşanan olayın ardından hırsıza çağrıda bulunan market sahibi Rahmi Bekar, suları içeri taşıması halinde çaldığı ürünleri bedava vereceğini söyledi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor