60 yaşındaki çiftçi: 'İlk kez böyle bir şey görüyorum'
Doğa adeta tersine döndü. Normalde ilkbaharda çiçek açan elma ve armut ağaçları, bu yıl ekim ayında yeniden çiçek açıp meyve verdi. 60 yıllık çiftçi İhsan Ceylan, 'Ömrümde ilk kez böyle bir şey görüyorum' dedi.
Yozgat'ta doğa adeta tersine döndü. Normal şartlarda ilkbaharda çiçek açıp yaz aylarında meyve veren elma ve armut ağaçları, nisanda çiçeklerinin kurumasının ardından ağustos ortasında çiçek açıp, ekimde meyve verdi. 60 yıllık çiftçi İhsan Ceylan, "Ömrümde böyle bir şeyi ilk kez görüyorum" diyerek hayretini dile getirdi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?