60 yaşındaki çiftçi: 'İlk kez böyle bir şey görüyorum'
Doğa adeta tersine döndü. Normalde ilkbaharda çiçek açan elma ve armut ağaçları, bu yıl ekim ayında yeniden çiçek açıp meyve verdi. 60 yıllık çiftçi İhsan Ceylan, 'Ömrümde ilk kez böyle bir şey görüyorum' dedi.
Yozgat merkeze bağlı Azizli Bağları köyünde yaşayan İhsan Ceylan'ın bahçesindeki meyve ağaçları, iklim dengesizliğinin etkisiyle mevsim dışında meyve verdi. Nisan ayında yağan kar ve eksi 12 dereceye kadar düşen hava sıcaklığı nedeniyle ağaçların çiçekleri donarak kurudu. Ancak ağaçlar, haziran ve temmuz aylarında yeniden filizlenip, ağustos ortasında ise çiçek açarak meyve vermeye başladı. Şu sıralar ağaçların yaprakları sonbaharın etkisiyle kırmızıya dönerken, üzerinde olgunlaşmaya başlayan meyveler hayrete düşürdü.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu