33 yıllık mücadele: Babalık davasında şaşırtan gelişme
Babasının reddettiği 33 yaşındaki kızıyla sokaklarda yaşayan 57 yaşındaki kadın, kızına, kendisine ve ayrıldığı eşine yeniden DNA testi yapılmasını istedi.
“Gitmediğim babalık testi negatif çıktı”
33 yıl önceki kayıtlara geçen testlerin gitmediği halde negatif çıktığına şaşırdığını söyleyen N.E., "Benim kızım M.S.E. 33 yıl önce dünyaya geldi. Babası M.T. onu kabul etmedi. Kendisinin kızı olmadığını söyledi. Ben de babalık davası açtım. Ankara'da babası olduğu çıktığı halde kabul etmeyip, kendisi İstanbul'a gidip kızı olmadığına dair rapor aldı. Benim gitmediğim yerde negatif raporu aldı. Bu konuyu yetkililerle görüştüğümde eşim, benim ve kızımın kan vermesinin gerektiğini söylediler" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret