- Haberler
- Eğitim
- 2024-2025 eğitim öğretim yılı dönem sonu müdürler kurulu toplantısı gerçekleştirildi
2024-2025 eğitim öğretim yılı dönem sonu müdürler kurulu toplantısı gerçekleştirildi
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Dönem Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı, Menteşe Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda Menteşe İlçe Millî Eğitim Müdürü İdris Kömürcü başkanlığında yapıldı. Toplantıya, şube müdürleri ile resmî ve özel okul kurum müdürleri katıldı.
Konuşmasında yürütülen projelere de değinen Kömürcü, "Eğitim-öğretim faaliyetlerimizin yanı sıra çocuklarımızın gelişimine önemli katkı sunan Millî Eğitim Bakanlığımız projeleri ile Muğla Valimiz Sayın İdris Akbıyık’ın öncülüğünde başlatılan ‘1 Kitap, 1 İnsan’ Projesi ve İl Millî Eğitim Müdürlüğümüzün projelerinin uygulanmasında büyük başarılar sağladık. Bu çalışmalar sayesinde öğrencilerimizin ve toplumumuzun geleceğine katkıda bulunmayı hedefledik" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret