202 bin 499 Petek Şoklanarak Üreticilere Teslim Edildi
Muğla Büyükşehir Belediyesi arıcıların en büyük sorunlarından biri olan Büyük Balmumu Güvesine karşı 2018 yılında başlattığı, Türkiye'de ilk ve tek olan 'Temiz Petek Projesi' ile arıcılara destek olmaya devam ediyor.
Böylece arıcılar peteklerini, bir sonraki sezona kadar temiz bir şekilde saklayabiliyorlar. 2023 yılında 1 Eylül tarihinde başlayan proje 30 Kasım’da sona erdi ve 8 ilçeden gelen 34 bin 610 petek şoklanarak bal üreticilerine teslim edildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı