- Haberler
- Kültür Sanat
- '100 Fotoğrafla Muğla' fotoğraf sergisi açıldı
'100 Fotoğrafla Muğla' fotoğraf sergisi açıldı
Muğla'nın Menteşe ilçesinde Cumhuriyet'in 100. yıl etkinlikleri çerçevesinde '100.Yıl'da 100 Fotoğrafla Muğla' fotoğraf sergisi açıldı.
Muğla Valiliği Bahçesinde açılışı yapılan 100.Yıl’da 100 Fotoğrafla Muğla fotoğraf sergisine Muğla Valisi İdris Akbıyık, Menteşe Kaymakamı Mehmet Eriş, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Ali Gemalmaz, İl Emniyet Müdürü Ali Canbolat, Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, Yılmaz Bozkurt, kurum müdürleri, vatandaşlar ve öğrenciler katıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı