0,50 promil ile sınırda kalan taksiciye polisten ehliyet şakası
Bursa'da taksicilik yapan bir genç, mesai çıkışı alkol aldıktan sonra denetime yakalandı. Yapılan kontrollerde 0.50 promil ile tam sınırda kalan alkollü sürücüye trafik polisleri ehliyetine el konulacağını söyleyip şaka yaptı. O kahkaha dolu anlar kameraya böyle yansıdı...
Polisle el sıkıştı, şaka olduğunu anlayınca derin bir 'oh' çekti
Alkollü araç kullandığına dair imza atarken polis memuru Bilal D.'ye, "Yok kardeşim, ehliyetin gitmedi. Yasal sınırda kaldın, 0.51 promil olman gerekiyordu. 50'de kaldın" dedi. Bunu duyan Bilal D. derin bir 'oh' çekerek, "Kurban kestireceğim" dedi.
Bilal D., işlemlerinin ardından aracıyla bölgeden uzaklaşırken, tebessüm ettiren anlar kameraya yansıdı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor