Zor şartlar altında yaşayan vatandaşa konteyner ev hediye edildi
Alanya Belediyesi, Demirtaş Mahallesi'nde zor şartlarda yaşayan Fatma Yüksel'e yardım eli uzattı. Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik'in talimatıyla Fatma Teyze'ye konteyner ev desteği sağlandı.
"Fatma ablamızın sorununu çözdük''
Belediye Meclis Üyesi Ufuk Aras Solmaz da, "Fatma Ablamız, benim çocukluğumdan beri tanıdığım, Demirtaş'ta yaşayan bir ablamız. Evini kaybetmişti ve komşuların tek göz odalarında banyosuz, tuvaletsiz yerlerde yaşamak zorunda kaldı. Kronik hastalıkları da var ve büyük zorluklar çekiyordu. Çok şükür Fatma Ablamızın sorununu çözdük. Bundan sonraki yaşamında daha sağlıklı, daha güzel bir şekilde burada sürdürecektir" şeklinde konuştu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor