Yusuf Dikeç: 'Başarılarımız atışa başlamak isteyen gençlere bir lokomotif olmuştur'
Ekipmansız ve tek eli cebinde yaptığı atışı ile Paris 2024 Olimpiyatları'na damga vuran milli atıcı Yusuf Dikeç, 'Bizim başarılarımız da atışa başlamak isteyen gençlere bir lokomotif olmuştur' dedi.
"Ekipmanla ilgili, silahla ilgili hiçbir eksiğimiz yok"
Ekipman kullanmaması konusunda gelen eleştirilere Dikeç, "Aslında ben ekipman kullanmıyorum. Ülkemin, federasyonumuzun ekipmanla ilgili, silahla ilgili hiçbir eksiğimiz yok. Yani bunu insanların da bilmesi lazım. Ben çok rahat edemediğim için, iki gözü açık attığım için ekipman kullanmıyorum. Kendi rahatlığım için ekipmana çok fazla ihtiyaç duymuyorum" değerlendirmesinde bulundu.
-
ile Paris 2024 Olimpiyatları
-
Yusuf Dikeç
-
10 metre havalı tabanca
-
Sosyal medya platformları
-
atış pozisyonu
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor