Yurt öğrencileri Muğla'da tarihi ve doğal güzellikleri keşfetti
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Gelin Tanış Olalım' programı kapsamında, Muğla Erkek Öğrenci Yurdu ve Milli Piyango Kız Öğrenci Yurdu'nda kalan öğrenciler, Muğla'nın doğal ve tarihi güzelliklerini keşfederek unutulmaz bir gün geçirdi.
Ziyaretin ardından İztuzu Plajı’nda çevre temizliği yapan gençler, doğaya katkıda bulunarak sosyal sorumluluk projelerine de katılım sağladı. Etkinliğin bir diğer ayağında ise Sarıgerme Mahallesi'nde bulunan bir narenciye bahçesinde hasat yapan öğrenciler, nar ve limonları toplayarak üreticilere destek oldu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor