Yüksel, 'Sessizliğin Bedeli Hayattır: Bakım Merkezlerinde Şiddete ve İhmale Son!'
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Fethiye Otizm Derneği Başkanı Fatma Dilek Yüksel, dernek üyeleri ile beraber Fethiye Özer Olgun Kültür Merkezi önünde 10-16 Engelliler Haftası dolayısıyla basın açıklaması düzenledi.
Unutulmamalıdır ki, bir toplumun uygarlık seviyesi en kırılgan bireylerine sunduğu yaşam kalitesiyle ölçülür. Biz bu ülkede, hiçbir çocuğun, hiçbir bireyin “bakımsızlıktan, şiddetten ya da ilgisizlikten” hayatını kaybetmesini istemiyoruz” ifadelerine yer verildi.
13 Mayıs’ta buradayız, çünkü burası sadece bir bakım merkezi değil; aynı zamanda bu ülkenin vicdanıdır. Bu vicdanın susmasına izin vermeyeceğiz.
-
fethiye otizm derneği
-
engelliler haftası açıklama
-
sessizliğin bedeli hayattır
-
bakım merkezleri denetim
-
otizmli birey hakları
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret