Yiğit İnşaat: 'Toplumsal Sorumlulukla Üretmeye Devam Edeceğiz'
Fethiye SGK Müdürü Osman Akbeyaz, toplumsal sorumluluk anlayışı nedeniyle Yiğit İnşaat'ı ziyaret ederek firmaya teşekkür belgesi takdim etti.
Ziyaretin ardından Yiğit İnşaat tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Fethiye SGK Müdürü Osman Akbeyaz ve değerli ekibine, firmamızı ziyaret ederek Yiğit Beton ailesine takdim ettikleri teşekkür belgesi ile bizleri onurlandırdıkları için gönülden teşekkür ederiz. Bu anlamlı belge, sadece bir ödül değil; çalışma hayatına duyduğumuz saygının, ekipçe verdiğimiz emeğin ve toplumsal sorumluluk anlayışımızın bir yansımasıdır. Ülkemiz için üretmeye, bölgemize değer katmaya devam edeceğiz.”
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı