Yeşilay'dan Muğla Büyükşehir'e Teşekkür: Bağımlılıkla Mücadelede Örnek İş Birliği
Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ı ziyaret etti. Ziyarette, Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Yeşilay arasında yürütülen bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi.
Dinç: “Ahmet Başkan Bize Hiçbir Konuda Mazeret Bırakmadı”
“Ahmet Başkanımızın göreve geldiği günden bu yana Yeşilay’a verdiği destek bizim için çok kıymetli. Bugün Muğla, 105 Yeşilay Danışmanlık Merkezi arasında ilk 5’e girmiş durumda. Kentteki tüm minibüslerin arkasında YEDAM iletişim bilgileri yer alıyor. Bir kişi bağımlı hale geldiğinde, Muğla’da nereden destek alacağını bilmekte asla zorlanmaz. Bu, Başkanımızın desteğiyle insanımıza ücretsiz olarak sunulan çok kıymetli bir hizmettir.”
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor