YENİ YILA GİRERKEN ASAYİŞ UYGULAMASI YAPILDI
Halkın yeni yıla olaysız ve huzur içinde girebilmesi için Fethiye'de de tüm tedbirler alındı.
Halkın yeni yıla olaysız ve huzur içinde girebilmesi için Fethiye’de de tüm tedbirler alındı. 2015 yılına girilirken alkollü şekilde araç kullanılmamasını, trafik kurallarına uyulmasını isteyen yetkililer sürücülerin dikkatli olmasını istediler.
Fethiye Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler halkın huzurlu bir yeni yıl kutlaması için genel asayiş uygulaması da gerçekleştirdi. Fethiye’ye giriş ve çıkışlarda trafik ve asayiş yönünden uygulama gerçekleştirilirken vatandaşların kamu düzenini bozacak her türlü olaya karşı emniyet müdürlüğü tarafından uygulama yapıldığı bildirildi. Fethiye Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma tarafından yılbaşı nedeniyle güvenlik önlemlerinin arttırıldığını da belirtilip Fethiye giriş ve çıkışlarıyla Fethiye merkezinde değişik noktalarda uygulama yapılacağı kaydedilip polisin 155 numaralı telefonlarına ihbarların yapılabileceği kaydedildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi