YENİ YILA GİRERKEN ASAYİŞ UYGULAMASI YAPILDI
Halkın yeni yıla olaysız ve huzur içinde girebilmesi için Fethiye'de de tüm tedbirler alındı.
Halkın yeni yıla olaysız ve huzur içinde girebilmesi için Fethiye’de de tüm tedbirler alındı. 2015 yılına girilirken alkollü şekilde araç kullanılmamasını, trafik kurallarına uyulmasını isteyen yetkililer sürücülerin dikkatli olmasını istediler.
Fethiye Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler halkın huzurlu bir yeni yıl kutlaması için genel asayiş uygulaması da gerçekleştirdi. Fethiye’ye giriş ve çıkışlarda trafik ve asayiş yönünden uygulama gerçekleştirilirken vatandaşların kamu düzenini bozacak her türlü olaya karşı emniyet müdürlüğü tarafından uygulama yapıldığı bildirildi. Fethiye Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma tarafından yılbaşı nedeniyle güvenlik önlemlerinin arttırıldığını da belirtilip Fethiye giriş ve çıkışlarıyla Fethiye merkezinde değişik noktalarda uygulama yapılacağı kaydedilip polisin 155 numaralı telefonlarına ihbarların yapılabileceği kaydedildi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül